20071210

一路帶動什麼生活 ?

胡恩威

一路帶動生活, 阿媽帶我返學, 老公帶我返工, 阿麻帶狗小便. 嘻嘻….. 地鐵變港鐵的那句口號一路帶動生活, 一條鈇路帶著我們的生活…… 是不是阿媽係女人個種講左等於無講的無意思口號? 整個一路帶動生活的宣傳又係依家香港個種我要打好呢分工個種水平, 即係mediocre個種, 好平庸個隻, 又吾係好好又吾好差, 見過同無見過都無所謂, 會比香港特區政府個種數白欖口號好似好少少. 點解? 因為又係無substance個種, 所以咪叫的阿媽係女人既口號.

港鐵前身地鐵呢幾年越來越保守, 佢地發展個的大型樓盤的設計, 係好無生活個種, 下面商場之外什麼都沒有, 所以個口號係一路帶動一種生活, 一種沒有內容的生活, 一種只有消費的生活, 一種只有消費者沒有人的生活. 沒有自然的生活. 那條”一路帶動生活”的電視廣告, 用左舞台既形式去表達港鐵如何帶動我們生活, 真係好掂, 港鐵個的樓盤係帶動我地一種布景版生活, 無內容生活, 搵呀容祖兒唱個首主題曲, 首歌又係個的廣東流行歌, 好悶, 無料到, 港鐵個班公關大員的水準真係麻麻, 個間度呢條一路帶動生活個間廣告公司好無貨到, 好老套, 個套廣告片好行個班人的動作好生硬,
CG好無detail, 總之係最正既廣告反面教材.

港鐵個套新制服都係好無taste, 個隻黃色都吾知點解 ? 以前藍色好地地, 點解要改呢 ?

5 comments:

亞火 said...

舊俗新任 共冶一爐

文化 火化

http://williamcdg94.blogspot.com/


他是一個懶惰的網頁

重修以後, 重逢一次


William Shek

Angel Mandala 天使曼陀羅 said...

Great to "present" this song in your recent show:)

Agreed, the color of their old uniform is better/professional than the new one! Now the yellow shirts + blue pants look like combination of "瑞士糖", 遊樂場管理員etc.

瞎子 said...

今天看了七彩包青天。看到最後,竟哭了。毛澤東在天安門上宣佈:中華人民共和國今天成立了。有誰會想到之後會有千萬中國人因毛澤東而死。有誰會想到中國文化會因毛澤東而毀。土改、大躍進、三反五反、反右、文化大革命,幕幕都驚心動魄。

左右黑白是非不分。

哭,是為逝者,是為被埋沒的良知。
哭,是為現今的香港,是為我們和我們的下一代。

夢囈篇 said...

我看《香港家書》那一part,也哭了!

Unknown said...

批評比提出建設性意見容易!